Shopaholic?

Idag var man ute i det vackra vädret och fick sig en idé att inhandla ett Sprillans nytt playstation 3... är det sant?. Svar: JA! köpte med mig en mobiltelefon dessutom en Sonyericsson W660i (Rosenröd färg) och jag är väldigt nöjd faktiskt.

Så för alla er som vill ringa mig någon dag eller skicka sms är det bara att skriva ned det nya nummret: 070 - 66 55 607!


Imorgon är det valborg och jag har firat de 2 senaste valborgarna (?) i uppsala så jag tänkte mig fira en här hemma i Karlstad nu iår! :) ska bli najs med grabbarna grus med annat folk och grillning utanför mig och jocke sen lite bira eller nått på det plus ett PS3 så har vi fan nästan hela kvällen fullbordat!

En snubbe som skall kolla på trumsetet jag säljer på torsdag också så nu kanske jag blir 5000 kr rikare! hoppas verkligen på att han slår till alltså. i Pengabehov till max.

Skön reklam? JAVISST! http://www.nike.com/nikeos/p/nikefootball/en__EMEA/index.html


    

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Tjenare pedden. Du, visst köpte du din frack i Staterna förra året? Var det på nått schysst ställe du kan tipsa om eller finns det lite överallt? Nått annat shoppinng ställe eller så du vill tipsa om som man bör passa på att titta förbi när man är i San Diego?

Hare king, huldten.

2008-05-02 @ 14:02:52
Postat av: Pedden

Tjenna crille. Aa köpte min frack där, Bpo vet vilken affär det är som det är de billiga 7-sets frackarna finns. Dra till outletten i San Ysidro och cheka in affärerna därborta (fett bra priser och grymt mycket varor) köpte 3/4 av mina kläder därborta. Åk till Köpcentret som är nära mo8tellet också, finns bra värda produkter där också. Peace

2008-05-02 @ 23:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0