Inspelning dag 2

Shulululu!
"hejsan arbetsförmdedlings kärringen birgitta jag kan inte komma på mötet idag, jag ska på spa och bli freesch... Fuck yu pyss o kram"

Håller på att spela in den där forsmarkslåten vi kom på under rockfesten på 10 min. :), är uppe i inspelnings dag 2 nu. Igår körde vi trummorna och idag blev det att spela in bas slingan. Imorrn så är det den 3:e och sista dagen då det ska spelas in gitarr o sång sen är den färdig att lyssna på för alla er forsmarkare!
Vill bara säga att det inte är någon hyperseriös låt men det är att jag tyckte att vi gjorde ett sånt bra jobb på 10 min, med lite alkohol i kroppen så kom inte med några tråkiga kommentarer sen, utan se det som ett roligt projekt! ^^

har börjat ta det där körkorts snacket på lite mer allvar nu och har börjat övningsköra lite smått å gott. Igentligen har jag inte nån stor lust att ta körkort än även om farsan är så hypersnäll att stå för alla kostnader, men på nått sätt så bryr jag mig inte så mkt om att ha körkort i detta fall
  1. jag bor nära stan
  2. kan vädret bli så mycket bättre just nu
  3. bra motion kan man ju alltid tillägga ;P
  4. hmmmm.... ehh.. typ.. bra för miljön :)
jaja anyway . imorrn så ska jag göra mitt första träningspass på typ 4 veckor eller nått. har varit skadad och andra saker har dykt upp men nu är jag redo att börja vara lite mer seriös i mitt tränande.

som lilla al-fadji brukar säga "Fuck yu pyss o kram"


image37
Så jävla soft! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0