Dag 4 som handikappad

4:e dagen idag och jag tror att jag börjar känna lite framgång faktiskt :) mkt positivt! Var t.o.m ute för första gången idag sedan skadan! Gick på min brorsas redovisning om kärlek i skolan, alla föräldrar var bjudna och han hade regiserat en egen film som handla om kärleksproblem, samt så spela han bas under en kärleksmusikal som de visade upp dessutom. Som om det inte var nog så blev man bjuden på kaffe o bullar!! :D yey

Luffar-skägget har rykt idag och nu ser jag hyffsat normal ut igen :) ska klippas också så småning om så folk inte blir rädda när de ser mig.

Nya plagg ska dessutom innhandlas imorgon kanske, dags att börja hoppa på trendtåget och kanske köra på en snitzig vårkollektion! men då frågar jag mig själv vart pengarna kommer ifrån, och det bästa svaret jag kommer på är från min framtida lön :P hahah får duga bra det

Om inte mina eländen vore nog så är nu min plånbok med alla kort och ID totalt försvunnen, det är som om jag lekt joe labero med mig själv fasst helt misslyckad =/ Fan inte bra detta (spärrning av kort får bli)

Har upptäckt en ny artist/band också: Don't be a stranger sitter och lyssnar på myspace just nu, grymt sköna



Dagens Låt: Don't be a stranger - Perfect problem

Dagens film/klipp: Ännu ett klipp från Whose line is it anyway (kolla senaste inlägg)
http://www.youtube.com/watch?v=dZtGLhgABaU&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0