Dag 2 som handikappad

Well har inte gjort ett skit idag förrutom att nästan kissat på mig då det tar en hel del längre tid att ta sig till toalletten med kryckor. Hoppar runt nu som ett fån runt huset för att bara ha något att göra, funderar på att dra mig utåt för en liten hopp promenad :)

Har också av någon konstig anledning börjat få känseln i min vänstra tå tillbaka.. För er som inte vet så tappade jag kännseln i den vänstra tån totalt för dryg 3 månader sedan då jag blev totalt råstämplad av en 120 kg bjässe på rugbyträningen i Spanien. Så det är väll en positiv nyhet

Fick mig en rejäl predikan av Petter "Peet Hildebrand igår under en 2 timmars period och nu har jag fått upplysningar om mitt liv, han är min nya gud (den man jag frågar om råd och lever upp till dess budord) ska bli mkt spännand och se vad följande episoder innehåller. Han är grym.

  • Dag 2 som handikappad = Töligt, töligt och åter töligt
  • SM-final spelen börjar idag :) (go Linköping eller go Hv71?)
  • She's so fine that i have to make her mine!
  • Försöka att bli frisk till rockfesten kanske!? vore ju en katastrof annars
  • Kladdiga tangenter och mus är en katastrof (spillde ett fullt glas med o'boy över hela skrivbordet)
  • Förslag på hemma aktiviteter någon?
  • Prince halftimeshow under superbowl XLI är så sjukt grym
  • Nyttiga pedram har nu börjat sin väg mot sommaren 08



Dagens Låt: Prince - Purple Rain

Dagens Film: Kör på ett youtubeklipp ist. innehållandes en rappande Stephen Colbert :) http://www.youtube.com/watch?v=D5BGuOUOHcQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0