Hola!

Testing Testing Testing 1.2.3.

¡Bien! det funkar!

¿Hola que tal? Soy Pedram "Pedden, PD" Effati en chico som bor just nu i Barcelona. Jag har flyttat till spanien av 3 anledningar.

1: Lära mig spanska,
2:Jobba i Marbella
3:Komma låångt ifrån Sverige!
(Då menar jag dess kassa väder såklart^^)

Och hitills så har jag lärt mig muy español och träffat sketamånga sköningmänniskor! Fett kul med andra ord! Jaja nu vet ni vem jag är och vart jag bor och i 1 år framöver kommer ni få läsa om vad jag har gjort och kommer att göra i detta kära Spanien (Där folket pratar hyffsat snabbt men när det kommer till att jobba så slår de Sverige med hästlängder i lathet!)

¡Hasta luegos amigos!

Ps. Finns på Facebook också^^ där ni kan se lite bilder från barca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0