Geek

Idag kom den nya grabben. Han var nästan som jag trodde, det var typiskt min "lycka" att få en halvgeek i samma rum. Han anlände vid typ 15 tiden och hade med sig bägge sina föräldrar (De reste med honom från Holland :S) och började babbla en sjuhelsikes massa frågor, och efter nästan 1 tim 30 minuters babblande sa han att han skulle sova på hotellet som de hade bokat för 1 natt till. Mitt intryck nu när jag träffat den personen jag ska dela rum med de närmsta 2 veckorna lyder:
1.Fotbollsfantast (En grymt bra fördel om man ska bo med mig :P)
2.Pratglad
3.Lite småtöntigt utseende
4.Kommer att följa efter mig som en svans de närmsta dagarna (Tills jag gömmer mig från honom)
Det kommer bli intressant men jag pallar inte ha en sån svans som honom efter mig just nu... men men.

Köpte mina biljetter till Marbella idag också (åker från Barca den 13 okt.) de var inte så värst dyra kostade bara 48 euro. Ska bara fylla i en sista ansökningsblankett sen så är allting fixat därnere :)

Idag när jag lyssnade på Foo Fighters nya album (Echo,silence,patience & grace) så började hemlängtan känslan krypa sig fram hos mina känslor. Saknar Grabbarna grus (Jocke & Heden) mycket nu, o bockarna brus (Leo & Balle) sen andra tjommar som jag gärna vill nämna men inte orkar just nu, Ja! jag har faktiskt fler vänner än så ;).

Nee nu blirre snorta kokka, röka gräs o knapra E med min amerikanska lägenhets kamrat o prata skit om Isländskorna :)

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Katrin

Haha, klart jag läser här vad du skriver ;)

2007-10-01 @ 21:54:16
URL: http://liiiilly89.blogg.se
Postat av: Huldt

haha skön fest :D

2007-10-18 @ 18:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0