V.I.P

en liten korregering från gårdagens blogg: jag var tvungen att skriva på ferdis dator i slutet bara för att vårat internet suuuger så balle!.

Igår så var vi på Opium Mar, ett nyöppnat ställe på barcelonetta stranden. Vi gick in och det var et ganska fancy ställe med några riktiga moneymakers i V.I.P rummet. Det började med att vi smådansa lite (vi så menar jag mina lägenhetspolare) och sen skulle jag ut o ta frisk luft så såg jag Linda o Dani sitta på uteterrassen och fyllde i nått cp formulär. Satt å snacka lite med dem och linda bjöd mig på en drink (Tequilla Sunrise som skulle bli min drink för kvällen) sen gick vi ifrån lägenhetspolarna och dansa lite o köpte drinkar hela tiden. Efter ett tag så kom det en riktig sliskig gubbe på 50+ och började prata lite "intimt" med Dani osv. O efter ett tag så sa jag till Linda att hon kasnke skulle hjälpa henne ut ur situationen, när vi hjälpte henne ut så visade sig att den gammle gubben var ägaren av stället och vi bara GÅ TILLBAKS!! Hon gjorde det och vi fick först gratis drinkar av honom och sen lyckades hon snacka till sig att vi fick gå in i V.I.P rummet!! :) Hell yeah i'm in the V.I.P! Vi satt där ett tag och tog in Charlotte och hennes vän in där också. Efter ett tag börja folk lämna (nu är klockan typ 5 eller nöe) o det var tillslut bra jag o Linda kvar.
Hon får sig den underbara ideén att bada i havet! Så hon tog av sig alla kläder och sprang in i det sviiinkalla vattnet (sketa kallt på kvällen) men sen hoppa direkt tillbaks för att hon var rädd för att hajar skulle äta upp henne :P hömm :S... Iaf. efter ett wierdo snack på stranden så blev det alldeles för kallt så blöta o sandiga tog vi en cab till min lägenhet och käkade fyllepizza och snackade med Parvez (han som jag bor med) som var skitrolig bara för att han hade rökt på den fetaste jointen jag någonsin sett typ :P (sick!) Och han skulle åka hem till USA bara för 1 vecka för att hälsa på hans familj, så jag tog ett farväl för att jag inte kommer att se honom nå mer och jag kommer sakna han så fett mycket (Han är nog den coolaste lägenhetspolare man kan ha). Efter att han lämnade till flygplatsen så "däckade" vi o vaknade nu för 1 timme sedan ^^

Idag blir det att lämna in nycklarna till lägenheten för att vi inte har nån skola imorrn (nationell helgdag som det är varannan vecka här i spanien :P) och jag flyttar till Marbella på lör. o sen ut på shopping med Ferdi.

Dagens låt: Foo Fighters - Home [Echoe, Silence, Patience & Grace]

      

        

Kommentarer
Postat av: eken

inte så fula flingor på bild 1 och 3 inte!

2007-11-02 @ 17:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0