Test

Plask* Booom* krash*!! Det är det här jag hör just nu utanför mitt fönster = Regnar och åskar som faaaaasiken! men still så är temperaturen normalt ute..

Idag så vaknade jag med ett leende på läpparna för att jag inte var trött när jag vakna, men sen skjönk leendet när jag kom på att jag hade språk test idag, och andra orsaker som ej kommer att nämnas =/.
Jag anlände till skolan efter en trööög o svettig metro resa där det var fucking fullproppat i hela metron, bläää.. Och när jag anlände så hade vi fått en ny "elev", han var typ 50+ och var en läkare från Italien som såg så jädra sliskig ut och agerade detsamma så att mina fördommar mot italienare även gällde 50+ arna! men men Challe var inte på 1:a lektionen so det var lite trokigt for mig i borjan :(

Saknar er mer o mer f;r var dag som gor :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0