Swedish Party!

Hola amigos!

Idag så kom det nya elever till skolan (som det gör varje vecka :P) och vi fick 2 nya klasskamrater. En var en 20 årig isländska och den andra var en Italiensk Modell för D&G ;) så löd presentationen iaf... Skolan gick fett bra! äntligen känner jag att jag nu kan tala långa o fulla spanska meningar utan svåra problem :) Wieee!

Ikväll så är det ett svensk party på nattlklubben Shoko här i Barca :) fett najst! de bjuds på svensk cider o svensk käk osv! (ska palla mig dit med min Sverige tröja) det kommer va grymt många svennar som kommer vara där så det kommer kännas som om man är o festar i Sverige :P

http://www.myspace.com/bcnspanishclub Här står det mer om festen.



...In my own world i'm never alone...
You did think that in my heart the darkness would grow,
But i'm stronger than you think
you know it's my emotions you throw
and my heart you shrink

The silence i had to pay
for making you stay
and look now what you have done
all my clouds are now grey

But i didn't give up that easy you know
i live my beautiful life
far away from you so
you don't need your knife

It won't cut to my heart anymore
cause now i'm happy and with no sore....

Pedram Effati - Change of my life

Ps. Ett utdrag från min egna låt som jag har skrivit och komponerat ^^ PÖSS

Miss you Amiga Mika ^^

Kommentarer
Postat av: Huldt

Visste inte att du blogg pedden, lär man börja läsa här med då! fett najz :D
verkar som om du har grymt kul där nere! hade

2007-10-10 @ 00:02:03
Postat av: Mika

Saknar dig Amigo pedram :)

2007-10-10 @ 16:35:56
URL: http://mojka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0