Snabbis!

Okej, det har flyttat in 2 nya flickor i voran legenhet och en av dem er superhet ;), damn! men de har sagt att de ska flytta ut bara for att de ska jobba i marbella centre och vi bor i Puerto Banus =(, fett synd

Jag kan inte skriva mycket nu for det er folk som vill anvenda datorn nu.. men jag har det fett bra och ska po en intervju po ett 4 stjernigt hotell i puerto panus (alexis gammla jobb ps.les gammla inlegg for mer info)
det ska bli fett najst att jobba der om jag for det dvs ;)

Annars so hender det inte so verst mkt, forrutom att det er hallowiieen nu ^^ mohahahah, ska ha ett feting party hos holländska flickorna.

ajja men nu moste jag dra ha det bra och jag hor av mig so snabbt som mojligt :D


PÖÖS!!

Kommentarer
Postat av: Jocke

http://jooockeeb.bilddagboken.se/

Där Pedden kan du följa de dagliga äventyren;P senast inkommet är den superlyckade festen ångt ute i ingentstans :) haha :D Lycka te med jobbet nu :D

2007-11-01 @ 18:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0