Puerto Banus

¡Buenos dias! (vill bara säga er att jag sitter o skriver po en spansk dator och det är lätt att skriva ä och ö men inte den andra svenska bokstaven so det kommer se lite fult ut men sketsamma)

Nu har jag flyttat in i min lägenhet i Marbella och cheeses! Om ni trodde att jag bodde najs i Barca so har ni inte non aning om hur jag bor nu! Jag bor i ett omrode lite utanför Marbella som heter Puerto Banus och där bor alla snuskit rika miljonärer! jag skojjar inte, sog 2 ferraris och 1 porsche bara 5 min gong väg ifron där jag bor. Jag bor i nästan en lyxlägenhet med utsikt över hela Puerto Banus och ett fett snyggt berg bakrunden. Lägenheten är fullt utrustat med allt man kan ha och badrummet ser ut som ett hotellbadtrum (jag ska försöka lägga upp bilder so snarast som möjligt)

Igor so hade jag en ledig dag och jag gick längst stranden som är drygt 7 km long och jag gick fron Puerto Banus strand hela vägen till Marbella centrum (fett snygg utsikt o skönt) det var lite varmt o svettigt dock att go alla dessa kilometrar do termometern stod po 32 grader som mest (SUG PO DEN SVERIGE!!!) men men.

Idag so var jag hos polisen för att kirra mitt arbetstilstond och massa annat skitpapper som jag inte har en aning om varför jag ska skaffa. Och om jag moste klaga po nott här i Spanien so är det en sak som utmärker spanjorerna och det är hur FREAKING segt de jobbar!. MY GOOOSH lägg po ett rem!¨

Ajja som sagt har inge internet i bostaden so jag kommer inte kunna skriva so ofta men här po Exit kontoret (De som fixar allt ot mig) har gratis internet so när jag kommer hit so kommer jag att kunna skriva. Om ni vill slösa en liten slant för att prata med mig so tveka inte o ring +34654620430 det vore lite skönt för mig ockso att höra lite svenska do jag bara pratat spanska hela tiden nu!

Ajja ska tillbaka till Polisstationen för att fo ytterligare stämplar och sedan till banken för att fo en stämpel och nott freaking kort jag är tvungen att ha och sedan till non slags SÄPO liknande kontor för att fo min sista stämpel innan jag kan börja jobba! (BLÄ)

¡Hasta luego amigos!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Huh? vad mena du där då? (med inlägget "Word")

2007-10-17 @ 13:17:21
URL: http://liiiilly89.blogg.se
Postat av: Huldt

fan vad nice då pedden! :D
vad kostar det att bo så där flott då? :O

2007-10-18 @ 18:07:12
Postat av: Mika

Fan va shysst att du bor så där! Jag blir nästan sugen på att åka själv :)

2007-10-23 @ 12:56:25
URL: http://mojka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0