OMG :O

Okej glöm allt vad jag sa om att min nya rumskamrat var en "halvgeek" igår, Han är ju ffs en MEGAGEEK :O
Asså seriöst hjälp jag är rädd! Okej ni ska få höra varför lite senare...

Idag så hade jag morgonlektionerna på skolan (blää, brukade ha från 15-19 förrut men blev tvångsflyttad till 9-13) och jag höll verkligen inte tempot i klassen, men som tur är har jag Charlotte brevid mig som hostar och skrattar igång mig igen ^^. Den här klassen som jag går i nu känns mycket roligare och bättre än den förra så jag kanske inte ska klaga så mycket, dessutom så går Maria o Skaterkillen (gud vad jag är dålig på namn) på morgonklasserna så jag har sketa trevligt på rasterna :) Fick min första läxa idag också :/ hade inte fått nån på 2 veckor förrut.

Okej nu till supergeeken! Jag vill inte nämna hans namn även om han är holländsk o självklart inte förstår svenska, men jag har en aning om att han kan tjuvläsa min blogg :O (hjälp!). Jag tror seriöst att han tror att jag är hans farsa eller nått, för han frågar alltid efter min åsikt om andra saker och ibland t.om om han får göra vissa saker :S (hjälp!). Idag så var vi o handla på supermercado (han följde givetvis efter mig) o asså allt jag köpte så köpte han exakt samma sak :S t.ex när jag skulle köpa kött så tog han samma sort, när jag skulle köpa ägg så köpte han samma (jag testade honom sen för att se om detta verkligen var sant så jag tog upp smör o stoppa i korgen o han gjorde givetvis samma sak, men sen ångra jag mig och ställde tebax den o gissa vad? yepp rätt han gjorde exakt samma sak) Dubbel hjälp!
Inte nog med de så frågade han mig om äggen såg bra ut efter han hade stekt dom (seriöst killen släpp mig!)
Som min amerikanska lägenhetspolare sa "Det måste vara såhär det känns att vara en rockstjärna förrutom att du bara har 1 enda just nu :P" SANT!

Ajja nu måste jag försöka få lite sömn om den här nöten till rumskamrat kan sluta prata med mig och låta mig sova!!!

Tillägnar denna blogginlägg till Katte för att jag tror att hon är den enda som läser detta just nu :P (sant?)

Puss o natti!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Neheru, jag är Också en trogen läsare faktiskt :)O Pedde, we miss you man! En sak är säker: Pl dagarna hos nille är inte alls lika roliga längre, vi har mist vår största stjärna! ;)

2007-10-02 @ 17:35:13
Postat av: Katrin

haha, en trogen förljeslagare där ;)

2007-10-03 @ 10:23:58
URL: http://liiiilly89.blogg.se
Postat av: Katrin

Hedrande att få ett inlägg tillägnat mig :D :D

2007-10-03 @ 10:24:38
URL: http://liiiilly89.blogg.se
Postat av: Mika

haa!!!!! pedram sedär har du blogg :D Saknar dig gubben :D:D

2007-10-03 @ 20:06:50
URL: http://mojka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0