Medvetandet tillbaka

Tjabba tjena hallå!

Senaste dagarna har varit lite småvilda men fett roliga!

I fredags så åkte jag till Skånetjejerna och förfesta där lite, sen kom två fransoser varav en av dem var en engelsmann som bott i Frankrike i 7 år. Vi hade trevligt med att lyssna på en halvkass tysk musikkanal. Sen skulle vi tll ett ställe som heter Chupita och Maria,Challe o fransoserna tog en cab dit, men Linda ville inte dit så jag fick gå med henne. Fasst det gjorde inget då vi hade fett skojj på Otto Zutz med att ragga på bartenderna o dansa till fetingskön musik! Sen är Linda bra att locka in tjejer åt en också då hon gör typ vadsomhelst ;) Efteråt så palla vi oss till metron och went back home...

Så till igår.

Var feting bakis imorse och typ vräkte i mig vatten o mat hela dagen! Jag hade inte planerat att dra mig utåt först, men efter Isländskorna och deras klasskompis (En svensk tjej Greta) frågade  mig så snäll om jag ville gå med dem så jag sa ja! :) Vi drog till Puerto Olimpic där det finns typ 30 nattklubbar längst med hamnen på rad. Vi festade med ett gäng killar från Island som var kompis med mina Lägenhetspolare o de var fettchilla! Typ köpte in tequilla shots åt alla oss som satt vi uteserveringen och vi körde ölbogning som en våg! Grymt najs var det (Gött att jag inte stannade hemma). Sen följde jag Greta hem för att hon bodde hyffsat nära och vi träffade på världens gäng med fulla nerdrogade spanjorer som satt o festa mitt i en korsning :S haha det var typ 250 pers eller nått :P WTF? Men men det var en trevlig kväll med andra ord ^^

Idag så blirre chill chill med fotboll och äta ännu mer =) och typ snacka skit med Amerikanpolaren som vi alltid gör!
Tjingeling


                

Kommentarer
Postat av: Mika

Fan va kul du verkar ha :D Nu blir man ju lte sugen att åka till spanien :)

2007-10-08 @ 08:37:54
URL: http://mojka.blogg.se
Postat av: Pedden

Jaa varför kommer du inte för då? ^^ miss you my amiga..

2007-10-08 @ 22:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0