Marbella

Okej måste skriva denna blogg lite snabbt för att mina batterier till lap-topen håller på att ta slut!..

Har åkt till Marbella nu! :) skit grym stad med otroligt många turister och härligt väder! kom hit igår med en sjuhelsikes tung packning och drog runt dem runt halva marbella för att hitta ett bra vandrarhem (jag kommer att bo i en lägenhet men skitspanjakerna hade sin nationaldag så det var freaking stängt på kontoret som skulle ge mig nycklarna)

Igår så snokade jag runt lite på varenda bar här och tog 1-2 öl på 4 olika barer, den bästa var den engelska baren som ligger 30 meter ifrån vandrarhemet som jag bor på,  som förövrigt nog är det bästa vandrarhemmet jag varit på! Grymt najs personal, satt o pratade med kocken som är från holland nu hela kvällen om en massa saker (han är lite wierd så vi prata först om att lita på byggfolket i marbella till Ruud van Nistelrooy :S) och det ligger nära beachen. Var å käka frulle på beachen imorse och tittade ut mot den häärliga stranden medans det var ett gäng ungdommar som höll på att göra akrobatik (fett najs)
Kollade på rugby semi-finalen mellan Sydafrika - Argentina på den engelska baren och det var en grymt cool stämning.

Imorron bär det av mot kontoret och jag ska få mina nycklar till den lägenhet jag kommer spendera de närmaste 5-6 månaderna (som planerat iaf.) och sedan blir det att söka jobb ^^

Mitt intryck av denna staden hitills? En antik o stillsam stade med otroligt trevliga männsikor (man hälsar på varandra hela tiden) o med ett underbart väder... med andra ord tror jag att jag kommer att trivas bra här! Det ska bli kul att ta över vännerna från Sverige hit o visa runt dem i den staden jag kommer att bo läänge i! ^^

Nee nu blirre läsa Jens Lapidus freaking underbara bok Snabba Cash o somna till med Coldplay i lurarna.

Dagens låt: Wolfmother - White unicorn (bara för att den råkade gå på repeat när jag somnade till förrut :P)

Besos!

Kommentarer
Postat av: Mika

Va bra att dte evrkar så himmla sjukt nice där!!!

2007-10-15 @ 02:07:01
URL: http://mojka.blogg.se
Postat av: Katrin

Haha, nu har jag skrivit för idag, men spara en grej så det kommer ett inlägg imorgon med ;)

2007-10-15 @ 13:21:30
URL: http://liiiilly89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0