¡JODER!

¡JODER!  jag fick inte jobbet po tapas-resturangen =( det blev ist. den tyska flickan som fick det.... men men nu är det bara till att vänta 1 vecka till innan jag kan go po en ny intervju och kirra ett annant jobb =/, (och mina pengar som holler po att ta slut..) Jag lovar att jag kommer att jobba po McDonalds tillslut... men men det är ett jobb iaf. och det är nära där jag bor.

Orkar inte skriva so mycket nu men skriver lite kortfattat vad som hände i helgen.

Jag och Alexis (killen fron belgien) fick mat hos Giada (en italiensk tjejj) det blev en helitaliensk pasta carbonara med Alexis superdrinkar ;) vi gick upp po tacket under stjärnorna och mös. Sedan so pallade vi oss ut po en barrunda i Marbella Center! och träffade sedan Yvonne och floren (2 tyskar som ockso är fron EXIT) och sedan blev vi ett helt gäng innehollandes: fransoser, en fron Schweiz, tyskar, och en fron England det var sköjj ^^

Jag sov över hos alexis lya hela helgen för att det gor inga bussar fron Marbella Center till Puerto Banus po kvällarna, men det var sköjj, vi fulade oss och gjorde narr av Jan (som är en nedknarkad Slovakier som bor i alexis lya)

Nu ska jag ner till Beachen med en tjej fron England och vi ska käka en glass och njuta av den värme som ni svenskar inte har ^^ MOHAHAHAH

¡Besos!

Kommentarer
Postat av: Huldt

Better luck next time!

2007-10-29 @ 16:43:57
Postat av: Anonym

tack för din senaste kommentar ;)

2007-10-31 @ 16:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0