IKEA!

Okidoki igår blev det lite sent så jag han inte lägga in nån blogg så jag kortfattar gårdagens händelse o sen dagens (okej?) ^^

Igår var jag i SVERIGE igen...eller aa nästan, jag,charlotte,elvira o ingrid drog till IKEA här i barca och vi blev som helt vilda när vi gick in, Alla bara: "ohh nämen gud kolla kalles kaviar", "Shit de har t.om svenska lantchips" osv osv. Stackars ingrid som fick stå ut med oss å våra nostalgi trippar (Hon är norsk btw). För visst var det nostalgi trippar! och jag fick den där känslan att "Är det så här det kommer kännas när jag kommer tillbaka hem till Sverige igen?" För jag kommer ju trots allt vara borta från Sverige ända tills maj (om jag nu får ledigt från jobbet under julhelgen, men då är det en fråga om pengar också :P). Åhh vad härligt det var!! Jag köpte med mig marabou daim choklad, ahlgrens bilar och kalles kaviar! ^^
Sen så drog vi hem till flickera och kollade på C.L matchen mellan Stuttgart - Barca och käkade lantchips o mös! (Barca vann med 2-0 efter mål av puyol o messi)

Så till idag:

Idag så vaknade jag och kände liksom att jag absolut inte ville till skolan, men jag ville gå till skolan ändå pga en privat anledning ;) så jag pallade mig upp 30 min innan jag brukar vandra till metron, slängde i mig flingor och typ slarv skrev ihop läxan som vi hade och sen palla mig till skolan. Under 2 passet i skolan kommer en staplandes Challe in lite halvfull och fnittrande, (jag tror hon fick sig en karatefylla) men det var sköjj, jag tycker det är sketa roligt att små retas lite ^^.
Efter skolan så pallade ja mig hem med metron som vanligt men nu så funka inte mitt jädra metrokort (BLÄÄ) hade typ 14 resor kvar på den o nu är jag tvungen att köpa ett nytt =/ (Asså fan vad jag bränner pengar hela tiden!)
Jag kom hem, värmde gårdagens pasta o köttfärssås och sen däckade i soffan från typ 15-19 (!) jag var verkligen trött må jag lova.. men men
Nu så ska jag duscha, kirra iordning ferrekläder och köra öltävling med min amerikanska lägenhetspolare (igen! sist så blev det 9 starköl och en rejäl fylla för mig) men det ska bli fett kul! o sen till förferre hos Charlotte,Elvira o Ingrid ^^ Jag tvivlar på att jag kommer klara att palla mig till skolan imorrn men jag vill ju så gärna dit ^^

Ajja hade bra folket <--- för nu vet jag att Katte inte är den ända som läser Jocke pocke också minsann ^^

Fred!

Charlotte o Ingrid    Jag o Elvira  Challe & Me

Kommentarer
Postat av: Katrin

Du bara raggar massa tjejer ju !? ;D

2007-10-03 @ 23:28:59
URL: http://liiiilly89.blogg.se
Postat av: Pedden

hehe amen när det går 75% tjejer på skolan så finns det nästan inga andra möjligheter :P, tror jag har 3 killkompisar och massvis med tjejer ^^

2007-10-04 @ 15:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0