Bueno

Sorry  Katte för att jag inte har skrivit so ofta men utan internet so är det kanska svort att skriva faktiskt =/ Men bueno här är jag! :D

Okidoki vart ska vi börja? Jag bajsade snett po McDonalds och sa att ja inte vill jobba där so idag so var jag po jobbintervju hos en spansk tapas-resturang och ska senare idag till ett annat jobb som ockso är spanskt so just nu so känner jag mig lite spansk faktiskt ^^ men allt jag vill ha just nu är dineros!!! mio dio vad jag behöver cash har typ 1 miljard saker jag moste köpa just nu (Cykel,svarta skor,busskort,gitarr och mat givetvis) men men än so länge är det inte kritiskt (for dra ner po festandet ist :P)

Nu är jag inte ensam längre i min lägenhet för att nu har en fransk tjej flyttat in i rummet bredvid och lyckligtvis för mig so gillar hon att diska o städa osv so jag slipper ^^ supergreat! Hon är schysst och är pratsam so det är bra för nu slipper jag pendla till de Holländska tjejjerna för lite sällskap men de är superschyssta so jag kommer fortsätta ( de bjöd mig po en minitapas och filmkväll häromdagen vi sog po Inside man med Denzel.. bra movie)

Neeeej Paula H är nominerad för utslagning i Supermodell 2007 (spanska toppmodell) och jaa jag kollar po det programmet för att tjejjerna där är fett söta och do menar jag verkligen VÄLDIGT!! Paula H är min favorit (en oehört söt tjej som är bara 16 or men har den sötaste ansiktet i orets upplaga, blond med gröna ögon och det sötaste av allt smo gulliga fräknar po lilla näsan ^^) jag hoppas verkligen att Zaida oker!!

Är tvungen att kopiera din lilla grejj Katte ^^ för att givetvis fo svar tillbaka :P

1. Vem är jag för dig?
2. Vad kallar du mig för?
3. Skulle du vilja dela säng med mej?
4. Beskriv mej med 4 ord.
5. Hur bra känner du mig?
6. Vad tror du jag tkr om dig?
7. Hur skulle du bevisa för mig om du gillade mig?
8. Vad är mitt efternamn?
9. Har du mitt mobil nr?
10. Vad heter jag i din kontakt i din mobil?

Gud vet när jag kommer att skriva igen men tills dess kör försiktigt, använd kondom och tänk po mig!! ^^

Kommentarer
Postat av: Huldt

1. Vem är jag för dig? Kingen, pedden
2. Vad kallar du mig för? pedden
3. Skulle du vilja dela säng med mej? tvek :P
4. Beskriv mej med 4 ord. cool,scysst,glad,trevlig
5. Hur bra känner du mig? inte spec bra
6. Vad tror du jag tkr om dig? dunno
7. Hur skulle du bevisa för mig om du gillade mig? köpa dig en röd ros
8. Vad är mitt efternamn? Kan itne stava haha :P typ Effati?
9. Har du mitt mobil nr? inte säker :D
10. Vad heter jag i din kontakt i din mobil? Pedram

2007-10-23 @ 16:40:16
Postat av: Jocke

1. Vem är jag för dig? Min idol och stora Gud här i livet ;)
2. Vad kallar du mig för? Pedde ;D
3. Skulle du vilja dela säng med mej? de har nog hänt förr så varför inte ;)
4. Beskriv mej med 4 ord. skönaste snubben i Spanien ;)
5. Hur bra känner du mig? väldigt bra
6. Vad tror du jag tkr om dig? Jag tror du avgudar mig som alla andra gör :)
7. Hur skulle du bevisa för mig om du gillade mig? det behöver jag inte bevisa :)
8. Vad är mitt efternamn? Effati
9. Har du mitt mobil nr? T o m det spanska ;)
10. Vad heter jag i din kontakt i din mobil? Don pedram MML(Mannen Myten Legenden) :D

Nu ska vi snart börja planera så vi kan komma ner te dig :D Förhoppningsvis har vi ju råd ;) I värsta fall får de bli lån för ner te dej ska ja :D

2007-10-23 @ 19:05:51
Postat av: Katrin

1. Vem är jag för dig? = Pedramo, coolingen;)
2. Vad kallar du mig för? = Pedram
3. Skulle du vilja dela säng med mej? = haha, säg inget till Micke;)
4. Beskriv mej med 4 ord. = Cool, soft, rolig, vääldigt snäll
5. Hur bra känner du mig? = Vet inte hur man mäter det direkt..
6. Vad tror du jag tkr om dig? = jag vet att du avgudar mig ;D
7. Hur skulle du bevisa för mig om du gillade mig? = Det vet du redan.
8. Vad är mitt efternamn? = Etefati
9. Har du mitt mobil nr? = njae, vet att ditt spanska nr står här på bloggen.
10. Vad heter jag i din kontakt i din mobil?

2007-10-23 @ 21:26:33
URL: http://liiiilly89.blogg.se
Postat av: Mika

1. Vem är jag för dig? Min babe!!!
2. Vad kallar du mig för? Pedram!
3. Skulle du vilja dela säng med mej? Skulle aldrig banga.
4. Beskriv mej med 4 ord. Bäst, sötas, snällast och coolast!
5. Hur bra känner du mig? ganska bra tycker jag :)
6. Vad tror du jag tkr om dig? Hopaps du tycker bra om mig :)
7. Hur skulle du bevisa för mig om du gillade mig? varej dag
8. Vad är mitt efternamn? Effatí
9. Har du mitt mobil nr? Japp!!
10. Vad heter jag i din kontakt i din mobil? Pedram

2007-10-24 @ 15:36:02
URL: http://mojka.blogg.se
Postat av: Pedden

Okej en summering av era kommentarer:
Huldt + poäng för att du kunde mitt efternamn men jag är säker po att du fuska iofs ;).

Jocke: Blir alltid grotfärdig när du skriver till mig (saknar den kompis jag har kännt längst ffs :´( )

Katte: Allt vi har gott igenom o ändo probs med mitt efternamn (¡muy mal!) men men Puss po dig ändo ^^

Mika: Inga kommentarer! :O.....nerro gillar din stavning po mitt efternamn med ett í i slutet, kanske ska byta till det nu, lätt fett najs :D

¡Muchos Besos po er kamrater o tack för att ni svarade!

2007-10-26 @ 17:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0