Vaya

Sitter po EXIT kontoret nu och har kneckt losenordet till datorn ^^ MOHAHAH so jag kan go in po internet typ ner jag vill :P...

Ajja vad hender annars do?, har haft 3 dagars ledigt (GÖTT) och har bara chillat o softat med Alexis och Jiri. Var tenkt att vi skulle dra oss till Marrocko men Jiri hade inte tid for det so det blir under julhelgen ist. hehe fatta va grymt att jag bara bor typ en botferd fron Afrika :P, man kan t.om se lite av afrikas kust fron stranden :P

Jiri en as schyrre snubbe och hans flickven Kati ockso. De bjussar po mat och typ godis o allt hela tiden :D, sen satt jag och jiri igor och mixade ihop egna house music remixer som let fett bra! sen kollade vi po 28 veckor senare och venner fasst po spanska (alltid lika wierd ner det bara er dubbning her). men men.

OMG moste berreta , Alexis den klantarslen som han alltid er lyckades fo sig 6 stygn po ring och lilfingret igor! =/
Han skulle oppna porten vid hans legenhet men den ville inte oppna sig, sen tog han satts och tryckte allt vad han hade mot glasrutan med sin hand och den gick i sonder med hans hand igenom och skar sig otroliigt!, han lyckades skera hans nerver o allt po fingrarna och det spruuuutade blod som fasiken... senare po sjukan so sydde de fasst och de sa att han var tvungen att venta tills svullnaden gick ner innan han kunde fo beskedet om han kan rora sina fingrar nonsin igen =/ madre mia vad hemskt... O nu so visar han sina stygn typ varrannan minut och leker med det ... Uhäääk! men men

ajja vad mer att skriva, lengtar hem som vanligt som fan =(, klagar inte po vedret men jag vill se mina venner igen!
kenner mig helt ute nu, men jag har lovat mig sjelv att holla ut minst till februari! Och po Ons for jag min lon!!!! YEY! entligen, ska shoppa som en gris! (1 gitarr!! 2. MAT! 3. MAT! och 4. RESA) ^^

Ojj vad mkt jag skrev nu.,. ajja njut av min ordbajsning och venta tills nesta episod av mitt liv kommer ;)
Om ni har nogra onskningar om vad jag ska skriva om so seg till!

PUSS (och Velkommen tillbaks KATTE ^^)

Kommentarer
Postat av: Katrin

Hehe. tackar för välkomnandet :)
Men jag vet itne vad jag ska skriva.. blir bara massa värdelöst blaj ju... :/
Kram

2007-12-01 @ 17:59:55
URL: http://liiiilly89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0