MICKEY, JOHNNY, BILLY

Aloha!

ehm, entligen har jag fott tag po internet ^^ tog mig ett par dag innan jag fick det :P

Har varit ute och festat med "Gänget" typ varje dag och varje dag so har jag fott sova över hos Alexis for att det inte gor nogra bussar till Puerto Banus po netterna. Vi har gott runt och utforskat alla nattklubbar och barer som finns her i Marbella. Och Alexis har varit sketa schyrre for att just nu so kan man hora eko-ljud i min plonbok for att jag borjar bli totalpank men alexis som tjenade 1400 euro denna monad har bjudit mig po middag o barrunda typ varje kvell ;) realy najst :D (Bilder kommer i slutet)

Sen hende en veldigt rolig grej igor. jag var po intervju @ McDonalds bara for att jag var so desperat efter jobb, men efterot so ringer morsan och berettar att det finns ett svensk telecom foretag som vill ha en anstelld i Januari so jag kanske tar det jobbet do. Och Alexis hade en intervju po en resturang ifor men han ska bara vara her i 1 monad till so de ville inte ha honom, men do berettade han for ägaren att jag sokte ockso jobb so jag fick en 15 minuters intervju med egaren :D och han sa att han skulle ringa mig senare idag och sega om jag for jobbet eller inte :P (Fett coolt om jag for jobbet for do slipper jag sket Mecan)

Ajja vedret er fortfarande fetingvarmt her i Marbella so man svettas even i T-shirt. och igor fick jag veta att Daniel som jag delar rum med har sesongsbiljetter till Oldtrafford so nersomhelst kan jag bara ringa honom och oka over for att se Manchester Utd gratis :D visst er det otroligt! :D

ajja men nu er Alexis jette hungrig so jag moste dra mig! han tjatar som faen!

Ciaoo ciaoo ciaoo ciaoo ciaoo ciaoo CIAOO CiAoO cIAOO ciAOoo ciaooo ciaoo ciaoo ciaoo ciaoo cuiao,  ci9ioaksxc sz


Kommentarer
Postat av: Jocke

Tycker lite synd om dig att han hade på Old trafford faktiskt.;/ kunde ju ha varit på Stamford Bridge :D

2007-11-06 @ 16:14:42
Postat av: Ferio ;D

Tjena pedden! allt väl i marbella?! länge sen man hörde från dig ;) .. hur många barca matcher har du sett nu då?(måste vart underbart och fått se messi)
ha de bra jag kommer följa bloggen så skriv! Pöss

2007-11-08 @ 02:16:14
Postat av: Anonym

Stfu jocke, det går ju så himmla bra for Chelsea vill jag sega ;)

Tjenna FIIIIII damn long time no see! det er grymt najs her :D jag sog 2 matcher ;) och begge var helt underbara :D, eyy skaffa dig facebook eller nott ffs. Puss!

2007-11-10 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0