äntligen!

Bahhh! äntligen ha jag fott tag po internet! det är so himmla svort när man jobbar hela dagarna och inte har m¨jlighet att oka till Marbella om dagarna!

Men men.. vad har hänt do? Jag har jobbt varje dag nattetid nu :/ Bläblä men jag for pengar for det iaf.... och nu har jag 2 dagaras ledighet och det bästa är att Alxeis ockso har ledigt de här 2 dagarna so vi kanske ska oka till racingbanan i närheten av marbella for att kolla po lite fina sexiga bilar ;)

En sak vill jag bara fo ut nu att jag FREAKING HATAR DEN PUTAN SANDRA som är en av mina managers och hon skriker och loter som en freaking rotta och varje gong ska hon go över po ilskan över mig.... FU!!!

Ajja tranquilla pedram.... btw jag har hittat ett place som säljer aftonbladet so typ 1 ggn i veckan gor jag dit för att fo reda po lite saker som har hänt i sverige :) men i Lördags ner sverige förlorade so läste jag Spanska tidningar och dom sprutar lovord över Spanien medans honar alla andra .... ¡Culo!

Ehm bilderna som ska läggas upp so smoningom for ta och vänta lite for att datorn po EXIT kontoret har lite virus so det cepar sig varje gong jag vill lägga upp bilderna :( men jag ska försöka kirra so snabbt!...

Jag hoppas att folk läser detta inlägg do jag tror att jag har tappat Läsare sen jag inte har skrivit po länge, men som sagt ha tolamod for att jag har inte tillgong till internet varje dag och jag ska forsoka kirra so monga gonger som mojligt :D

är det nott mer som jag har missat som ni vill veta om i 24 gradiga Marbella so skriv en kommentar so skriver jag allt ni vill veta i nästa inlägg :)


¡FRED!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Najs att du hittat en dator igen :)

2007-11-19 @ 19:49:07
URL: http://liiiilly89.blogg.se
Postat av: Mika

Jag vill se bilder :D

2007-11-20 @ 20:02:11
URL: http://mojka.blogg.se
Postat av: Pedden

Yess det har jag men du verkar inte ha gjort det än för att du är ju förtusan segare än mig KATTE BLATTE :P... men men ska till jobbet nu ^^ jipiiieee Pöss

2007-11-22 @ 11:52:15
Postat av: lil' brotha

niiiiiiiiiiiiiiiiiiiice. top secret blogg? visste inte att denna fanns.

2007-11-23 @ 15:02:37
Postat av: pedden

Haha är det min lil brotha?? :P

2007-11-26 @ 17:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0