Partaj!

Prdel, kurva och tivole (nott sont) borjar lera mig Tjeckiska svordommar fron mina lengenhetspolare ^^

Ajja i tisdags var det foretagsfest och det var Open bar = fira drinkar = Sjuhelsikes drikande fron min och Jiris del ;) hhehe drog i oss typ 3 mojitos, 2 piña coladas, 1 bloody mary, 2 malibu cola, och annat som jag inte kommer ihog :P Var!! Det var sjukt kul att se chefen full och dansandes som fasiken ^^^hehe men men

Vi hade julklapps byte ockso och jag fick en grym tröja av Mariela :) (tackar tackar) och jag gav bort en bathrope! (fifan glömde bort ordet po svenska just nu!!! :O Läskigt)

Men men har suttit nu vid datorn i 1 tim o 20 min. och det kostar typ 2 Euro, men jag tog inte med mig nogra pengar alls hit till marbella bara mynt so jag for skynda po lite ^^

Hade bra folket o ha en goooooood jul!! :) kanske höres innan men om inte so!!!

Grattis till min sötis Mika Pika ockso som fyller 18 idag ^^ wieee!!

Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: Mika

tack gubben!! Hur kul som helst att ringde blev jätteglad :D

2007-12-29 @ 16:53:27
URL: http://mojka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0