Mierda

Bahhh vad trott jag blir po spanien ibland =/

Vaknade 09:30 idag for att vara lite flitig och oka in till stan for att fia mitt PIN-nummer till bankkortet (for vi har fott lön nu!!!!! ^^) men ner jag anlender so er banken tengd, och wtf det stor att det ska vara oppet just nu, men inge mer information se dess bleeee! men men, jag gick till Internetcafet nu for att doda lite tid eftersom jag borjar jobba kl 14:00  o jag oker direkt till jobbet so det blev lite internet.. men baahhh jag behover mina pengar nu ffs!!

Shit po resturangen so ska vi kopa en julklapp till en person som vi drog fram random ur en loda och den personen vet inte vem presenten er ifron och jag vettefan vad jag ska kopa alltso =/, skitsvort ju jag er SÄMST po att kopa presenter  so snella kom po med lite forslag och snabbt som tusan ockso! ajja jag kommer la po med nott.

yess Jiri har kopt sin scooter nu och jag kan oka med honom lite do o do!! ^^ inte den direkt snyggaste och snabbaste varianten men ehh so lenge den rullar so duger den!

ajja har blivit trott po att skriva superlonga blogginlegg so jag slutar her

ajuste en sak till...fan borjade nestan grina till lite ner jag lyssnade po Coldplay - Yellow, Den er so freaking underbar och det fick mig tenka till po gammla minnen och framforallt mitt hem! :´( , men jag kunde inte grina po jobbet so jag fick bita ihop och jobba po... =/

PÖSS

Alttso dagens lot: Coldplay - Yellow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0