Formula 1 Jerez

Den grymmaste dagen eller vad?!?¿!?!?¿¿?¡¡ :D

Alexis farsa er en racer forare och han kenner massor med forare inom alla sorterst klasser och han kenner desstuom egaren till HONDA stallet i formula 1 och han fixade in mig alexis, Chris, Florien och Steffen in till dagens testdag for formula 1 bilar i jerez med alla forare o allt. Men det er inte allt, han fixade oss VIP biljetter so vi fick go in till stallen och in i garaget tom!!!! vi fick snacks och mat av HONDA stallet och jag pratade och tog massor med bilder po tex. Ralf Schumacher och Nick Heidfeld mm! fatta va grymt eller!? Vi sog alla bilar fron nera holl och de var skit schyssta mot oss under hela dagen!. Vi gick runt banan 1 varv ockso och banan er helt underbar. Som gredde po moset var det 28 grader ockso ;) My god jag var i Motor himmlen just do!
(BIlderna kommer att leggas upp so fort som fasiken ner jag for lona Jiris internet igen!! helt sjukt!)

Ajja asso upplevelsen kan verkligen inte beskrivas med ord och bilder bara att vara der och fo sina trummhinnor spreckta av det sjukligt hoga ljudet fron motorerna so vet man vad jag snackar om :P

Po vegen dit so okte vi forbi Gibraltars kust och andra smo orter lengs kusten och sog afrika lite do o do dessutom ^^ (dit jag ska inom nogra veckor :D) skitsnyggt o jag legger upp de bilderna med :)

Imorrn so ber det av till Malaga med alexis for att jag har min lediga dag even imorgon, so vi ska dra runt och shoppa lite :) ska bli skojj.
Inatt so blir det inte so mycket att gora for att vi er veldigt trotta efter dagens event och bussen till malaga oker 10.00 po morgonoen so vi vill sova so mkt som mojligt... det betyder att ikvell blirre filmkvell med grabbarna o chilla med bers o snacks :D

Ajja ska runda av nu, men er so extremt hyper av dagens event ^^. Fick snacka lite med Jocke idag po msn ockso! :) det var ett tag sedan nu och man saknar folket for var dag som gor =(!  Jag vill vara hemma till JUL! men jag kan inte =/

Saknar dig med Katteblatte och ner jag kommer hem till sverige igen kan vi leka hur mkt som helst ^^!!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: majda

Skriv den 1000:e kommentaren i min blogg och vinn en hemlig present!

2007-12-04 @ 21:00:43
URL: http://majdas.blogg.se/
Postat av: Jocke

Fan Pedde, man blir allt riktigt avis på dig! ;) Vore inga fel o byta plats med dej för ett par veckor faktiskt :D men du borde vara hemma till Jul, när vårt lov är och allt;) De lär ju bli vilt :D Men fan, de va härligt o snacka med dig igen! Det var ju ett tag sen sist :( men vi hörs senare i veckan när du ska öva svenska ;D

2007-12-05 @ 01:29:40
Postat av: Katrin

Hihi..
Riktigt najs att få åka och kolla på allt det där!!!
Avvis!

2007-12-05 @ 19:24:12
URL: http://liiiilly89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0