Eko..Eko..eko..

Hallo vart har alla tagit vägen? :P kanske jag skriver lite for longa bloggar so ingen orkar lesa dem lengre eller so?
Bahh! men men for la skriva for mig sjelv do ist ^^

Tjenna pedden hur er leget? joo fint sitter her po ett internetcafe sjelv och skriver ot mig sjelv som en psykopat men annars great! :P ähh det her var trokigt...

Ajja kort skrivning nu.. Nu for ni se lite bilder fron Jerez dagen kolla po www.facebook.com och lite her i slutet av blogg ockso ^^

Vad mer? joo moste kopa lite julklappar nu ockso men jag har inte en blekaste aning om vad fan jag ska kopa =/ kom med forslag plz! det er till 2 tjejjer och 1 kille..
Nu har jag kopt min gitarr ockso!! (wiee!) sitter och spelar po den varje dag och njuter ^^ o so har jag kopt lite andra saker dessutom.. Blähh alexis oker hem imorrn till Belgien :´( o vad ska jag gora do!? :( han var min forsta o besta ven her i marbella och vi har haft so sjukt kul tillsammans men bahh jag kommer ju vara helt lost ner han oker, men men jag har nu Jiri som killkompis och det er inte fy skam det heller do han har en scooter ^^ tihiih och en flickven som proppar i mig med gottsaker och mat..

Inge mer skrivning for nu do jag inte orkar skriva megalonga lengre

Ciaoo!
       

Kommentarer
Postat av: Charming man

ha en trevlig helg! ;D

2007-12-14 @ 16:43:57
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: huldt

Vi läser orkar bara inte kommentera ibland :P
Vem är racerföreren? :D

2007-12-14 @ 17:36:32
Postat av: pedden

Hehe mjo javet ;) ville bara fula mig lite ;P
Det er giancarlo fisichella ;)

2007-12-15 @ 11:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0