I den Värmländska staden

Sitter framför datorn en lördags förmiddag (eller eftermiddag?) i Karlstad hos mina föräldrar och tittar ut genom fönstret där klaraälven rinner och solen skiner (som den brukar göra i solstaden).

Det känns så underbart skönt att koppla bort studentlivet och festandet en helg för att bara umgås med familjen och stressa av sig!

Funderar på att ta en promenad snart runt Hammaröleden med lite "muse" i hörlurarna och bara koppla bort alla tankar!

100 kr för en biljett till Karlstad (tradera) är så underbart billigt och funderar på att göra det oftare! För här har jag min relaxplats.

Dagens Låt: Kings of Leon - Black Thumbnail

Dagens Klipp: Kolla in den sjuka 9-åringen!! (varför kunde inte jag vara så bra!?)



Kommentarer
Postat av: Tova

Promenera till Hälltorp vettja! Kolla så att Lillebror håller ställningarna och området inte har sjunkit i Vänern eller nåt.

2009-10-18 @ 23:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0